OJ så duktiga!


♥ ♥ ♥

Oj vilken produktiv dag detta har varit so far! Det har tvättats, torkat ur kylskåpet, putsats speglar, dammsugits, moppats golv, gjort rent handfat, duschkabin och dammats och till sist har älsklingen jobbat som en galning ute eftersom vår förening har gårdsstädning idag. Duktiga vi!

Nu ligger jag på rygg i soffan samtidigt som jag uppdaterer bloggen och äter mumsig Marabou mjölkchoklad! Mums! Så snart golvet har torkat i köket är det dags att börja med maten innan jag beger mig till stallet. När jag kommer hem därifrån får vi se hur mycket mer jag orkar, men jag skulle vilja att vi hann åka till Willys och handla lite basvaror, tvättmedel osv. Vi får se :)

Vad har du hittat på idag?!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0