Vad blandar du i pastan?


Har precis avslutat min prenumeration av Sköna hem. Har faktiskt inte läst någon av de två tidningarna jag fått så då känns det inte lönt att fortsätta prenumerera. Inte för att jag inte gillar tidningen, men det är bättre att köpa ett lösnummer då och då istället :)

I helgen är det trädgårdsmässan som jag gärna vill gå på. Som det ser ut nu så ska jag och Niklas gå och kika på söndag, tror att det kan vara roligt! Jag har alltid velat bli florist, men trots detta har jag väldigt dålig hand med blommor haha.

På lördag åker vi nog till Gävle över dagen eftersom Anders ska jobba på V75. Jag passar på att umgås med tjejerna och hälsar på hos mamma och pappa och Cookie under tiden :) Troligtvis ska vi byta till sommardäck också, men jag hörde något imorse om att det skulle komma in snö över Stockholm igen under söndagen. Vi får se hur vi gör.

Idag har vi ätit hemmagjord sallad, men jag tycker att det är så svårt att få till det bra. Det blir inte alls som när man köper sallad ute tycker jag. Någon som har ett bra tips på vad man kan blanda i pastan till exempel? Idag hade vi köpt en pesto med rucola och basilika, men nej, det blir inte riktigt bra...

Kommentarer
Postat av: Teddan

Ja, sköna hem. Vad skulle du med den till?

www.teddan.blogg.se
Detta ÄR kul!

2008-04-10 @ 20:43:48
URL: http://teddan.blogg.se
Postat av: Jenny

Kika gärna in i min blogg och släng en kommentar om du känner för det :)

2008-04-10 @ 20:48:36
URL: http://www.penajs.blogg.se
Postat av: Anna

Jag är också nyfiken på vad man kan ha på pastan, får själv aldrig till det heller tyvärr..

2008-04-10 @ 21:13:42
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Sandrah

Hmmm....ja fast jag undrar om man kanske kan beställa boxen från USA, vad tror du? :P
Det borde ju gå, med svensk text och allt :D

2008-04-10 @ 22:38:58
Postat av: Mia

Anna: Visst är det trist!

Sandrah: Haha, ja det kanske man kan. Du kan ju forska lite om det och höra av dig när du vet :)

2008-04-11 @ 07:41:48
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0