Gott Nytt 2009!


Sitter här i soffan i pappas andelsstuga uppe i Lofsdalen och känner mig lagom mör i kroppen. Vi har varit ute och åkt längdskidor idag och jag klarade av nästan 6 kilometer. Kan låta lite, men med tanke på att jag är totalt otränad (och har alltid varit) så känner jag mig nöjd =) Skulle gissa på att jag kommer att ha träningsvärk imorgon...

Har tänkt att jag ska uppdatera bloggen med lite bilder på julklapparna jag fick, men eftersom jag knappt har varit hemma och inte haft tillgång till min dator, så får det vänta lite. Lovar att det kommer senare =)

Vore även snajsigt med en liten summering av 2008. Har dock lite svårt att minnas året i sin helhet, man glömmer så lätt. Känner att jag behöver tillgång till min dator även till det, för att kolla in lite foton osv, så det får också vänta :)

Saknar lillskrutten Kompis som är hemma med mamma nu över nyår eftersom det är hundförbud här i stugan =( Tur att jag vet att mamma tar bra hand om honom och att han har söta Cookie att leka med hela dagarna långa. Eller borde man kanske säga hela dagen kort istället? För det är ju så det känns, dagarna bara rusar förbi! Vips så är det snart nyårsafton igen haha.

Ikväll blir det bara lugnt här med en nyårsafton i myskläder och med god mat. Vid tolvslaget planerar vi att gå ut på en promenad och beskåda alla vackra fyrverkerier.

Till sist vill jag önska er alla en riktigt mysig kväll och ett Gott Nytt 2009! Själv önskar jag mig många nya trevliga bekantskaper kommande år!

KRAM!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack detsamma! många kramar från mig

2008-12-31 @ 16:55:33
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

God fortsättning såhär dagen efter... =)



Hoppas du får ett riktigt bra 2009! Snart dags för bloggträff som kan bli en bra inledning på nya året ;) Kraaam

2009-01-01 @ 10:48:08
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gott nytt år! Hoppas att ditt 2009 blir helt underbart :)



Nu är jag tillbaka med bloggandet efter en hektisk höst där jag varken orkade eller hann skriva.



Kram på dig

2009-01-01 @ 14:55:41
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Madeleine: Kram! =)



Katta: Ser verkligen fram emot bloggträffen, speciellt om det blir shoppingalternativet =) Det skulle vara grymt skoj! Hoppas att ni hade en toppenkväll igår du och din H! Kramar.



Caroline: Detsamma till dig tjejen! Mycket roligt att höra att du är tillbaka i bloggvärlden, jag har saknat din blogg! Kram!

2009-01-01 @ 20:44:33
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0