Julstress


Känner fortfarande ingen direkt julstämning trots massor av julpynt här hemma. Vädret hjälper såklart till för att hålla julstämningen borta. Är så fruktansvärt trött på detta skitväder!!, kom igen med lite snö nu! Har köpt några julklappar  men långt ifrån alla jag ska köpa. Har dessutom inte helt koll på vad jag ska köpa heller, vilket känns ännu mer stressande! Ska försöka pallra mig till Kista Galleria på fredag och se vad jag kan hitta.

Måste skriva julkorten också, eller måste och måste, det är ju roligt såklart, men det har bara inte blivit av än. På fredag har jag bokat tid för kastration av Kompis, känns lagom roligt men det blir nog det bästa trots allt. Kompis kom precis upphoppandes i soffan lyckligt ovetande om fredagen. Usch, jag känner mig som en hemsk människa som tar detta beslut åt honom =/

En till stressig sak är jobbet. Känner att jag har mycket jag måste hinna med innan jag går på julledighet på fredag. Men det brukar lösa sig till slut, får väl jobba över på torsdag i värsta fall...


Julstress...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0