Mitt hjärta blöder


Både mitt och älsklingens hjärta blöder idag. Vi kastrerade ju Kompis idag och nu är han så ynklig och pipig att det bara skär i våra hjärtan. Det känns så hemskt att vi har utsatt honom för detta, och nu vill vi bara att det ska vara över =( Hoppas verkligen att Kompis mår bättre redan imorgon, världens bästa!

Idag började min långa julledighet också! Tyvärr har dagens kastration helt tagit udden av den glada känsla jag borde känna, men det kommer nog så snart Kompis mår bättre.

Har fortfarande varken skickat julkort, köpt alla julklappar, bakat något juligt etc... Julstressen finns med andra ord kvar. Men det får vi ta sen, nu är det Kompis som gäller!

Imorgon startar Tosca inom V75 vilket såklart känns väldigt spännande. Vi håller alla tassar för att det ska gå bra för henne!


Såhär känner sig Kompis idag... =(


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack! För en gångs skull lyckades jag hitta en riktigt tät och fin gran! =) Bilden gör den faktiskt inte rättvisa- den är finare i verkligheten!



stackars lilla KOmpis.. hoppas att han mår bättre snart!

Kram

2008-12-20 @ 09:16:29
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Sandrah

STOOORT GRATTIS till TOSCAS V75 seger i dag!! Åhhhh vilken härlig julklapp! Snacka om att hon hittat sitt livs formtopp :) Njut så mycket du kan nu! KRAM!

2008-12-20 @ 15:14:01
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Mia

Emelie: Ja den var otroligt fin granen, ni har hittat årets gran tror jag =) Ja Kompis mår bättre idag, men han är frustrerad över tratten och förstår inte varför han måste vara så mycket stilla =/ Kram!



Sandrah: TACK så mycket! Det är helt otroligt vad fin och duktig hon är! Hon vann ju så lätt också =) Jag har aldrig varit så nervös innan och under loppet kändes det som om hjärtat skulle hoppa ur och efteråt var jag helt skakis och började grina vid segerdefileringen =) Så jag njuter, jag lovar! Kram!

2008-12-20 @ 16:07:43
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0