Ändrade söndagsplaner


Idag fyller Anders år! GRATTIS älskling! Du betyder allt för mig och du är den jag alltid har drömt om och jag är så tacksam att jag har dig! ♥ ♥ ♥

Vi hade kalas igår tillsammans med nära och kära och hade det jättemysigt och åt supergod mat och marängtårta med blåbär! Av mig fick Anders biljetter till Magnus Betnér på Chinateatern och av mamma och pappa fick han fyra stycken cognacglas, ett chokladfondueset från Menu och en dalahäst i svart porslin.

image220
Idag var det meningen att vi skulle åka vägen förbi Örebro på väg tillbaka till Stockholm för att titta på Tosca när hon skulle starta. Men det blev ändrade planer och vi åkte direkt till Stockholm istället. Anders var tvungen att jobba lite och jag hann med att åka till stallet och köra Dina istället vilket var jättebra! Det gick tyvärr inge bra för Tosca som slutade oplacerad.

Nu ska vi kolla på "I en annan del av Köping" och njuta av det sista som är kvar av söndagskvällen. Måndagsångesten kommer krypande...


Kommentarer
Postat av: Katta

En annan del av Köping här också =) Bra presenter, Magnus Betnér är grym! Ha en bra kväll!

2008-02-24 @ 20:42:56
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se
Postat av: Mia

Katta: Ja de är bara för söta haha :) Hoppas också på att Magnus Betnér kommer att vara grym, har passande nog bokat biljetter till min födelsedag haha :)

2008-02-24 @ 21:02:32
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Malin S

Magnus Betnér är en kul prick. Bra present !
Ang. Mateusfatet så är jag ganska säker på att det kostade 245 kronor och det fanns i massor av färger. Inte helt hundra på att det fanns i vitt men jag tror det (kolla med Katta annars, hon är helfrälst i Mateus =)
Ha en mysig söndagkväll.

2008-02-24 @ 21:30:19
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Malin S

Magnus Betnér är en kul prick. Bra present !
Ang. Mateusfatet så är jag ganska säker på att det kostade 245 kronor och det fanns i massor av färger. Inte helt hundra på att det fanns i vitt men jag tror det (kolla med Katta annars, hon är helfrälst i Mateus =)
Ha en mysig söndagkväll.

2008-02-24 @ 21:31:24
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Mia

Malin S: Jag ska kika runt lite så får jag se om jag hittar det jag söker. Skulle vilja ha ett stort sådant där fat som man kan ha som uppläggningsfat :)

2008-02-25 @ 08:42:54
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0