Biltvätt och besiktning


Om ungefär en halvtimme ska vi åka och besikta bilen, vi har tid klockan 20:50. Mycket bra service tycker jag! Inte för att det känns speciellt lockande just nu, en måndag när man är väldigt trött och helst av allt bara vill krypa ner i sängen, men det är ju självvalt. Bilen måste besiktas innan 1 mars då det blir körförbud och om det skulle vara något galet, vill men ju hinna åtgärda detta innan dess. Dessutom är idag den bästa dagen den här veckan, så så fick det bli :)

Pga besiktningen stannade jag kvar efter jobbet och tvättade bilen. Vi har en egen tvätthall med all utrustning man kan tänka sig som man får låna gratis. Mycket förmånligt!

Jag återkommer om hur besiktningen gick, tjing!


Kommentarer
Postat av: elinor

Tävling i min blogg! var gärna med:)

2008-02-11 @ 20:31:22
URL: http://litteellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0