Bra lördag!


Hittills har lördagen varit en mycket bra lördag. Vaknade självmant redan halv 8 och började med att kika på ett avsnitt One Tree Hill i sängen tillsammans med Anders och Cookie som också fick vara med. Gick upp och knallade en kortis med Cookie och sedan åt vi frukost bestående av nybakta tekakor som jag bakade igår. Gott!

Sedan tog vi bilen till en kanonbra stig i skogen där Cookie kunde springa lös, något hon älskar! Där gick vi en långpromenad med henne och sedan åkte vi hem och jag åkte direkt till stallet. När jag skulle hämta Dina i hagen var hon helt vild. Så fort jag närmade mig henne så fick hon världens ryck och stack iväg i full galopp och bockade och hade sig. Gjorde så i säkert över 5 minuter och när jag väl fick tag på henne så var hon alldeles svettig. Visade sig sen att de inte hade kommit ut förrän sent, och att hon inte hade varit ute i hagen särskilt länge innan jag hämtade in henne. Så det var nog förklaringen :) Var helt säker på att hon skulle tappa en sko som hon for fram, men tack och lov satt de kvar :)

Sedan red jag ut en sväng och när jag var klar i stallet åkte jag vidare hem och åt tacotallrik, det är så himla gott! Tyvärr fanns det inga rädisor på Konsum, men det gick bra ändå.

Snart blir det dusch och lite plock i lägenheten, sedan troligtvis lite One Tree Hill och ikväll schlager! Jag tycker att schlagern är ganska töntig, men kan inte låta bli att titta ändå!



Kommentarer
Postat av: Ebbe

Lust att tävla? :)
http://lillebrorjonsson.blogg.se/1202491365_tvlingg.html#comment

2008-02-09 @ 16:39:13
URL: http://lillebrorjonsson.blogg.se
Postat av: Louise

låter som en kanon lördag! Melodifestivalen var sådär tycker jag...

2008-02-10 @ 19:58:44
URL: http://louisech79.blogspot.com
Postat av: Mia

Louise: Ja det var en jättebra lördag :) Hur gick det med skyltdockorna? Jag tycker inte heller att Melodifestivalen var något att hurra för, somnade visst lite :)

2008-02-11 @ 07:43:39
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0