Dagen from hell!

Usch vilken jobbig dag det blev på jobbet idag. Det måste vara därför det heter jobb, för att det är jobbigt!

Vi hade massor av in- och utflyttningar idag och det var bara jag och Anette och stackars Sussi (som egentligen jobbar i receptionen och inte alls har hand om sånt här). Det strulade en hel del, två hyresgäster som struntade helt i att städa sina lägenheter vilket resulterade i att jag satt i klistret. Dessutom hade jag ringt till alla hyresgäster igår (inklusive de två som struntade i att städa) och berättat att det är väldigt viktigt att de städar och lämnar in nycklarna innan klockan 12. Detta skulle inte vara några problem. Men det hjälpte tydligen inte.

Skällde på en stackars kille och sa att jag var tvungen att anlita en städfirma för att städa och nu har jag världens dåliga samvete. Usch, jag är alldeles för snäll och blödig.

För att bli på lite bättre humör så har jag titta på den här söta bebisen. Har ni inte sett den så är det ett måste. Och även om ni har sett den, är det ett måste att titta igen.



ÄNTLIGEN FREDAG!



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch vad jobbigt! Min brorsa flyttade in i dag och hämtade nyckel och så där nere. Kanske är samma ställe som du jobbar på :D

2008-02-01 @ 22:58:03
Postat av: Mia

Sandrah: Det kan det mycket väl vara :) Vad heter han?

2008-02-02 @ 10:50:21
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: San

Han heter Jimmy Kristoffersson, men det var mina föräldrar som var in och hämtade nyckeln :)Han bor ju där i krokarna kring Sthlms Universitet...

2008-02-02 @ 14:30:54
Postat av: Mia

Sandrah: Okej, nej då bor han troligtvis vid Lappis :)

2008-02-02 @ 16:59:12
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0