Fredagkväll i soffan ...


... med en massa gott! Har precis ätit majskolv med salt och smör och oj vad jag tycker att det är gott! Nu ska vi äta grillad kyckling med hasselbackspotatis och café de paris-sås. Mums!

Sedan ska jag tvätta håret och efter det är det soffan som gäller resten av kvällen. Underbart! Jag håller tummarna för Tina och Tobias ikväll i Let's Dance.

Ridturen var bra, Dina galopperade i världens fart upp för backen fyra gånger, både hon och jag tycker att det är roligt :) Sedan fick hon leka riktig ridhäst och gå upp en sväng på ridbanan och kliva över lite bommar för första gången. Hon snubblade en del men var även riktigt duktig mellan varven. Mer sånt blir det framöver! Ska försöka tömköra henne över bommar senare, tror att det är väldigt bra för henne.

Nej nu är det mat! Underbara fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0