I en annan del av Köping och galopper


Måndag måndag... say no more! Segt på jobbet idag, nu vill jag ha tisdag, eller åtminstone hemgång :)

Igår åkte jag till stallet tidigt och red. Fick till slut Dina att galoppera i en av de branta uppförsbackarna, men det skulle jag aldrig ha gjort. Efteråt var hon helt superstressad, så jag får nog tyvärr sluta med galoppen. Meningen med ridningen är ju att hon ska slappna av, och inte bli stressad. Typiskt!

Sedan åkte jag och hämtade Catta vid tåget och sedan åkte vi till Solvalla där Tosca skulle starta. Hon galopperade tyvärr i starten och tappade viktig position, men slutade ändå femma, så hon gjorde det bra ändå. Men trist med galoppen med tanke på att hon har fin form!

Resten av dagen/kvällen spenderades med Catta och vi promenerade en sista sväng med Cookie, handlade, gjorde fruktsallad (som jag inte orkade äta), åt jättegod söndagspizza och kikade på I en annan del av Köping.

Några roliga "citat" från kvällens program:

"Men du måste ju raka dig, du ser förjävlig ut!"

"Jag skulle vilja ha numret till Lunkans! Jag vill ha numret till Lunkans! L U K A S!"

HA HA HA! Dom är för härliga!

Nu fika!



image207


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja det är verkligen världsklass på det programmet, skrattade många gånger igår när jag kollade på det! Hoppas du får en bra måndag!!

2008-02-11 @ 12:37:20
URL: http://louisech79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0