KÉRASTASE


Är det någon av er som har provat Kérastases balsam här nedan? Jag har det men är inte alls nöjd, inte för fem öre! Tycker faktiskt inte ens att det hade varit värt 50 kr om det nu hade kostat det. Men nej, nu kostar det över 200 kr istället, och det är det verkligen inte värt! Jag tycker att det är alldeles för okrämigt och reder inte ut håret särskilt mycket heller. Däremot blir håret ganska mjukt...

Däremot så älskar jag deras Oléo-Relax som jag alltid har i efter att jag tvättat håret. Också dyrt men värt varenda krona!

Vad tycker du?
image218image219

Nästa gång ska jag prova Redkens All Soft, har fått för mig att det är bra. Har haft det tidigare och har för mig att jag var nöjd med det. Så det får det bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0