Lite komik i eländet!


Har glömt att berätta om en sak som hände mig förra veckan. Började med att jag var väldigt upprörd över något som hänt på jobbet precis innan lunch, vilket gjorde att jag i stort sett var så arg att jag skakade. Satte mig i bilen för att åka hem till älsklingen och äta lunch (tack snällast) och givetvis ligger det en som kör väldigt sakta i ytterfilen. Sådant kan göra mig galen vid fel tillfälle (ganska ofta). Tyckte att det såg ut som om det skulle gå fortare att lägga sig i innerfilen och på så vis köra om lusen i ytterfilen. Men icke insåg jag ganska snart efter att jag bytt fil. Tillbaka ut i ytterfilen, lite väl tight tyckte personen bakom som gav mig både tuta och helljus. Detta gjorde inte att jag blev gladare precis, utan jag svor för mig själv i bilen att "Så farligt var det väl inte!" och "Det blir väl inte bättre av att du gör sådär jävla idiot!" När jag till slut är framme vid vår gata och ska parkera händer ytterligare en sak. Det blåste väldigt mycket den dagen och precis när jag svänger i vår korsning går en sopgubbe över vägen och givetvis blåser hans keps av, och det händer precis när jag kör förbi och jag kör givetvis över hans keps. Det sista var i och för sig lite komiskt tycker jag, även om han kanske inte håller med... :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha stackars sopgubbe ;-)

2008-02-28 @ 19:51:21
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Gjermundkaja

very intersting site ..congratulation..

2008-08-29 @ 10:33:49
URL: http://gjermundkaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0