Måndagkväll


Måndagen
på jobbet avklarad. Imorgon är det tisdag och sedan onsdag, och snart är det helg igen :)

Efter jobbet åkte jag till djuraffären och köpte ett nytt flexi-koppel till Cookie eftersom hennes gamla gick sönder igår. Nu har hon hela 8 meter att springa på, det tror jag att hon gillar. Sedan blev det en sväng till ICA, och där var jag inte direkt ensam. Jäktade hem och ut med Cookie och började sedan laga wok. Det blev mycket gott och nu sitter jag här och är mer mätt än önskat. Men så går det när man inte kan låta bli Marabou helnöt efter maten :)

Ikväll blir det bara soffan och TV, brukar inte orka med så mycket mer på måndagar av någon märklig anledning...



Kommentarer
Postat av: yazmina

vilken söt layout :)

2008-02-04 @ 20:08:05
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Mia

yazmina: Tack så mycket, din var mycket snygg!

2008-02-05 @ 07:39:07
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0