Positiv och negativ dag


Igår gick jag och ♥ upp redan halv fem på morgonen och strax efter halv sex satt vi i bilen på väg ner mot Göteborg. Vi turades om att köra så det var inga som helst problem med resan och klockan tio var vi framme vid Åbytravet. Vi skulle se när Monsieur gick ett jobb och det gick tyvärr inte alls bra. Monsieur var knackig och såg inte alls bra ut, så nu blir det veterinären igen på måndag... FAN! :(

Efter jobbet åkte vi besvikna vidare till Skövde där vi skulle bo på hotell. När vi kom fram började vi med att äta middag på Mangos. Jag åt en väldigt god hamburgertallrik med tre olika dippsåser, BBQ, hamburgerdressing och en god vitlöksdressing. Mums! När vi hade ätit gick vi direkt ner och tog ett dopp i poolen, och det var så skönt och mysigt!

Jag låg i sängen redan runt 19 och sedan somnade jag en stund under Let's Dance. Försökte hålla mig vaken fram till utröstningen, men det gick inte (som vanligt). Så jag måste nog kolla på Aftonbladet vilka som åkte ut haha.

Eftersom vi somnade så tidigt igår vaknade vi redan strax efter sju. Idag ska Anders jobba på travet och jag ska nog ta en sväng på stan. 

Nu är det snart hotellfrukost, I love it!



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Fy vad tråkigt alltså...så typiskt, och vad besviken man blir när man ser att det inte funkar:( Hoppas det inte är något allvarligt...

2008-02-16 @ 13:13:24
Postat av: somi

Hej! Ska du till Västerås nåt på hästmässan? Jag ska dit med Alex och två tjejer till. Vore kul att ses!

2008-02-16 @ 16:05:09
URL: http://somi.sprayblog.se
Postat av: Mia

Sandrah: Ja jag vet, det är så att man vill börja grina. Usch! Känns mer eller mindre kört nu måste jag säga...

somi: Nej jag ska tyvärr inte till hästmässan i Västerås, skulle gärna vilja men jag fyller år den 10 mars så vi ska hem till Sandviken den helgen. Ska se kent på fredagen och sedan blir det kalas resten av helgen, så tyvärr. Men jag håller med, det skulle verkligen vara roligt att ses!

2008-02-16 @ 19:38:37
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0