Regn regn regn


Idag har vädret varit allt annat än toppen, regn regn regn... Hade ingen lust att ge mig ut i regnet med Dina, utan hon fick en välbehövlig massagestund istället. Hon verkade gilla det skarpt faktiskt och jag vet inte hur många gånger hon gäspade :)

Nu sitter jag i soffan eftersom tisdagar är en bra tv-kväll med både Gossip Girl och I huvudet på Gynning. Tycker som sagt att hon kan bli lite väl mycket ibland, och hon tillsammans med Victoria Silverstedt blev ännu värre.

Jag är väldigt trött så det blir nog en tidig kväll idag. Jag bara älskar att göra mig i ordning, krypa ner i sängen och kolla på något bra (typ Seinfeld) och bara somna när man själv känner för det. Me like!

Imorgon var det tänkt att vi skulle åka till Solvalla tillsammans med Marcus och Stina, men Stina fick tyvärr förhinder. Istället bjöd de med oss på boulekväll på fredag, kan nog bli mycket trevligt. Jag har aldrig spelat boule förut, men någongång ska ju vara den första. Jag får hoppas på nybörjartur!

Hur var din dag?

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0