Roliga dagar!


Nu väntar några roliga dagar framöver! Ikväll ska jag träffa min bästa vän Catta och vi ska först ta en tur till Sickla Köpkvarter och kika i lite affärer. Sedan har jag tänkt baka kolarutor och hoppas att hon har lust att joina mig. Ska muta henne med flera kolarutor när de är klara. Det är dumlekola i dem, mums!

Imorgon är det alla ♥ dag och då blir det först stallet och sedan förhoppningsvis bio tillsammans med älsklingen. Vi har tänkt se PS. I love you såklart! Verkar mycket bra! Filmen börjar inte förrän 21:20, så jag hoppas att jag håller mig vaken haha. Får väl ha med några kolarutor så att det söta håller mig vaken :)

På fredag ska vi upp redan klockan fem på morgonen och börja vår resa mot Göteborg. Väl där ska vi kika när Monsieur går ett jobb inne på Åby, ska bli mycket roligt! Förhoppningsvis i alla fall. Vore ju inte så roligt om han inte ser fin ut, men man ska ju inte måla fan på väggen än.

Sedan vidare mot Skövde och First Hotel Billingehus. Där ska vi sova över natten och äta lovely hotellfrukost på morgonen. Man får även tillgång till pool, så jag och älsklingen har tänkt ta oss ett dopp och simma lite. Skönt! Längtar!



image208
Foto: www.firsthotels.com


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!!!
Skulle gärna vilja ha receptet på kolarutorna, de lät helt underbara med dumle och allt....

2008-02-14 @ 10:57:02
Postat av: Mia

Pernilla: Ja de blev mycket goda, väldigt söta kan jag förvarna om haha :) Jag lovar att lägga upp receptet här under helgen!

2008-02-14 @ 11:01:48
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Morganmary

Lots of great info, keep up the good work!

2009-06-18 @ 09:41:58
URL: http://morganmary.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0