Shopping i Uppsala


Trots allt blev det lite shopping i Uppsala och jag är väldigt nöjd med mina inköp samt våra gemensamma. Bilder kommer lite senare. Men jag köpte en kanonfin jacka och väska på Vero Moda och en fin sjal samt en ring på Gina Tricot.

Tillsammans köpte vi en fin vit flaska att ha olja i, samt två matchande salt- och pepparkar. Anders köpte en jättefin flanellpyjamas, några böcker och en mobilladdare. Och så var han snäll och köpte ett fint nagellack åt mig också :) Världens bästa A!

Nu ska vi äta lite kvällsmat och sedan lägga oss i soffan och titta på TV. Blir ganska mycket intressant att se faktiskt!

Hoppas att ni får en trevlig söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0