Tröttis!

Imorse när vi vaknade kikade vi på "I now pronounce you Chuck and Larry". Ingen vidare film tycker jag, hade nog väntat mig något annat.

Åkte till stallet och red och tvättade hästtäcken och nu är jag hemma igen och är helt slut. Anette kommer hit snart och då är tanken att vi ska åka ut till stallet igen. Egentligen vill jag bara lägga mig i soffan under en filt och umgås, och inte åka ut till stallet. Men med tanke på att jag fortfarande har hästtäcken i tvättmaskinen osv så måste jag nästan åka ändå. Men det blir kul bara vi kommer iväg :)

Ikväll är det Göta Kanal 2. Tror att jag ska se den eftersom jag inte sett den tidigare, trots att ♥ säger att den är väldigt dålig. Jag somnade sist jag försökte se den, och risken är stor att detsamma händer idag :)

Imorgon ska vi åka till Uppsala, det ska bli roligt!





Kommentarer
Postat av: Annette

Men tänk att jag kunde läsa dina tankar så väl! Tack för en supertrevlig kväll i soffan.

/Annette

2008-02-04 @ 14:37:14
Postat av: Mia

Annette: Haha, ja eller hur :) Tack själv, det var jätteskoj att du hann komma hit och hälsa på!

2008-02-04 @ 20:01:43
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0