Uppfriskande morgonpromenad

God morgon!

Imorse var det min tur att gå morgonpromanden med lilla Cookie. Måste säga att även om det känns jobbigt att behöva göra det när klockan ringer 06:00, så känns det mycket uppfriskande efteråt! :)

Idag är det fettisdagen och vi blir bjudna på semlor på jobbet! Mums! Dock tror jag att det blir till niofikat och så tidigt vet jag inte om jag får i mig en hel semla. Jag äter ju trots allt en stor tallrik med mannagrynsgröt varje morgon. Jag har faktiskt inte tjuvätit någon semla än heller, så då blir det extra gott! Har tänkt att jag ska baka egna semlor i veckan, det är de överlägset godaste tycker jag. I alla fall när mamma bakat :)

Ha en trevlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0