Utan anmärkning


Bilen gick igenom besiktningen utan anmärkning, skönt! I och för sig hade jag blivit väldigt besviken om den inte gjort det, med tanke på att den är så pass ny. Jag körde in genom porten och givetvis var det en sån där ramp med hål mellan där man kan köra ner om man har lite oflyt. Men det fanns en spegel framför så att man kunde se vart däcken befann sig, den missade dock jag, men det gick bra ändå. Var tvungen att fråga om det brukar vara någon som kör ner i hålet, och det var ungefär en i månaden. Ha ha ha! Tur att det inte var jag :)

In genom porten, vänta i 5 minuter och sedan ut 300 kr fattigare. Schysst timpenning. Jag har definitivt valt fel jobb.

Nu ska jag kasta mig ner i sängen. Borstade till och med tänderna innan vi åkte, allt för att snabba på kvällsproceduren.

Förresten så är jag väldigt irriterad på de där centrifugerna som är längs Ulvsundavägen... Ha ha ha!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0