Vår vår vår!


Fräs! Måndag igen!

Gårdagen var jättebra, började med att vakna tidigt, kika på lite Seinfeld i sängen och sedan gå upp och plocka lite i lägenheten. Åt frukost och åkte ut till stallet runt 11. Var tvungen att köpa foder på vägen också, så det tog lite längre tid än vanligt. Givetvis hade de inte allt hemma heller, så jag måste åka dit igen snart, men det får vi ta nästa helg.

Red en tur i det våriga vädret, underbart! Fick Dina att galoppera i en backe den här gången också, och hon var faktiskt inte lika stressad efteråt den här gången. Kanske kan hon komma över stressen om vi tränar lite. Den här gången smackade jag inte på henne i alla fall, det kanske var positivt. Men hon var trots det stressad efteråt, men det kändes inte som om hon skulle explodera efteråt. Ett steg framåt!

På kvällen kom Marcus och Stina över på mat och lite Nintendo Wii-spel. Mycket trevligt som alltid!

Nu har jag förresten gått och köpt mitt första Juicy Tubes i färgen Marshmallow Electro, och måste säga att jag är mycket nöjd! Så tack för tipset!

image215


Idag efter jobbet är det inget speciellt planerat, skönt såhär på en må--ag!

Idag ska förresten Monsieur till veterinären också, och jag förbereder mig på det värsta. USCH!


Kommentarer
Postat av: San

Du måste verkligen berätta när du får veta hur det gick hos vetten....

2008-02-18 @ 16:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0