AIK vs Leksand

Igår kväll var jag och älsklingen på Hovet tillsammans med ett gäng av våra kompisar och kikade på när AIK mötte Leksand i hockey. Martin var en av de som var med och hans bror Rasmus spelar med i AIK, så det var även dom som hade fixat biljetter till oss. Tyvärr fick inte Rasmus göra något mål, det hade annars varit roligt att se :)


Det är väldigt sällan jag går på hockey och det bevisade jag för A genom att fråga om Masken fortfarande spelade med i Leksand...


Leksand vann matchen med 3-2 mot AIK och det var väl ganska väntat kanske. Mot slutet blev det dock riktigt spännande när AIK hade några bra chanser att kvittera. Det var lite svårt att veta vilka jag skulle heja på, men jag hejade nog på Leksand och Rasmus :) Mest satt jag och fnissade åt alla de som har sån inlevelse i matchen, de ser så roliga ut. Men jag ser nog likadan ut när jag har ett lag som jag håller på, då kan jag också gestikulera vilt haha.


Idag är det sista jobbdagen i veckan för mig. Imorgon är jag ledig från jobbet eftersom vi ska åka hem till Sandviken och gå på begravning eftersom min lilla morfar har dött :( Usch, det ser jag inte fram emot...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon, hur ser din dag ut idag?
Ha det bra!

2008-01-10 @ 08:26:01
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Mia

Anonym: God morgon! Min dag ser ut ungefär som vanligt, först jobb och sedan ska jag till stallet och sköta om min lilla häst :) Själv? Ha det bra!

2008-01-10 @ 08:32:07
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Angelica

Självklart så måste du ju heja på Leksand! :D Ha en bra dag!

2008-01-10 @ 08:37:15
URL: http://angies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0