Bröd utan smör

Bröd utan smör blir det till lunch idag. Och broccoli- och ostsoppa till det. Hade inget bra pålägg att ta med till smörgåsarna imorse så det får bli till att doppa brödet i soppan. Orkade inte släpa med mig både ost och smör till jobbet, då får man köra den sparsamma stilen :)

Tycker det är sån ångest med lunch när man jobbar. Och eftersom jag är så kräsen med vad jag kan tänka mig att värma i micron så blir det extra kinkigt. Det vore bättre om man bara kunde ta ett piller till lunch som tillgodosåg allt som behövs, vad lätt det skulle vara! Och vad mycket tid man skulle få över till att göra annat på lunchen :) Dock måste det vara ett piller som smakar gott och som går att tugga, eftersom jag har svårt att svälja piller annars haha. Jag är otrolig! På ett inte så positivt sätt i detta fall...

Nej, nu är jag hungrig! ♥
image152

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har ätit precis samma lunch som dig, nästan ialla fall, macka utan smör men jag hade lyxat till det med svettiga ostskivor på mina, hahaha och så
thaisoppa till det ;-)

2008-01-08 @ 13:34:47
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Mia

Anna: Haha, det är ju nästan kusligt hur lika vi är :) Jag hade faktiskt också gärna haft några svettiga ostskivor på min macka!

2008-01-08 @ 14:26:16
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0