Brrrr!

Brrr vad kallt det var att köra häst idag. Dessutom skrittade vi bara, och det gjorde ju inte saken bättre. Det var kanske mellan 0 och -1 grader kallt, men det blåste så att det kändes som det var minst -15. Mina händer har fortfarande inte tinat upp :)

När jag kom hem hade världens bästa stekt jättegoda pannkakor och jag har även hunnit sätta i mig ett gäng körsbärstomater, en liten skål med ostbågar och några marshmallows :) Men nu räcker det för idag, haha!

Sitter och kikar på handbollen på TV, men det blir nog Bridget Jones klockan 21. Hon är ju bara för bra! Såg i tidningen Stockholm City att den fick två plus... VEM sätter två plus på Bridget Jones? Det måste ju bara vara en karl som har satt det betyget...

Ha en trevlig kväll!

image170

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0