Dåligt med bloggande

Idag har det varit dåligt med bloggande. Har haft en hel del att göra på jobbet, men har inte tagit mig för att skriva på rasterna som jag brukar göra. Nåja, alla dagar kan inte vara likadana. Även om det är mycket så i våra liv, vi människor är vanedjur. Tråkigt men sant, och tryggt. Nu är ju inte alla det såklart, men många.

Idag hade vi biljetter till förhandsvisningen av filmen Pingpong-kingen som Coop Med Mera bjöd på. Men vi kom dock inte iväg, känslan av att stanna hemma och bara tog det lugnt tog över. Filmen verkade lite knepig, men söt ändå. Får hyra den sedan när den kommer ut istället. Det blev lite tight med tid också eftersom den började 18:00. Bortförklaringar, bortförklaringar :)

På fredag ska vi i alla fall hem till Marcus och Stina på fest. Det ska bli väldigt roligt! Jag vet faktiskt inte ens när jag var på fest senast, så längesedan var det. Usch! Men det ska bli mycket trevligt, förhoppningsvis känner jag några fler där också eftersom det är en del folk från studenttiden i Karlstad där. Nice!

Åh vad jag skulle vilja åka till solen nu!

Hoppas att ni har en trevlig kväll!





Kommentarer
Postat av: Sandrah

hihi, joo, jag vet, och du måste dessutom åka långt för att komma till stallet :-) Jag är lite nojjig just med mörkret i skogen, just för det är så mkt crossar, skotrar, och sen TÅG....och älg...så jag vill helst ut när det är ljust..men nu så är det faktiskt ljust till 16.30 Jipppie!! Jag ska skärpa mig! LOVAR! I morgon ska jag banne mig ut efter jobbet, ska klämma in det innan jag måste på föräldramöte på skolan...:D

2008-01-23 @ 20:04:06
Postat av: Mia

Sandrah: Ja då förstår jag att du är nojig. Jag har ju lysen på min vagn, och jag kör på en rundbana för enbart hästar... så jag förstår helt klart din noja...

2008-01-23 @ 20:10:24
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0