Dessa måndagar...


... alltid lika roliga :)

Måste säga att det är väldigt skönt att inte ha stalldag på måndagar eftersom man oftast är tillräckligt trött som det är då. Åker man till stallet efter jobbet brukar jag inte vara hemma förrän mellan 20-21, och det orkar jag bara inte med en måndag :)

Kanske åker vi till Fredells och Plantagen idag istället, det återstår att se. Men Fredells måste vi hinna med innan den 27:e iaf för att få lämna tillbaka hyllan som vi köpt. Vi har kommit fram till att vi inte ska sätta upp den, och att det nog ser bättre ut utan. Dessutom får vi tillbaka nästan 400 kr också, vilket är mycket välkommet såhär i slutet av januari.

Sedan ska jag ringa till com hem och avsluta alla tjänster där (bredband, tv och telefoni) och istället börja använda oss av Bredbandsbolaget. Det står också på min to-do-lista.

Nu är det fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0