En god natts sömn!

Sov verkligen gott inatt! Vaknade inte en enda gång, förutom då försökte putta ur mig ur sängen. Han påstod att det var jag som hade börjat, men det tror jag inte det minsta på :) Vi tittade på Seinfeld innan vi somnade, och jag såg faktiskt ganska mycket för ovanlighetens skull, kanske en kvart eller så haha.


Är det inte konstigt vad mycket dåligt de visar på TV nuförtiden? Igår till exempel fanns det inget att titta på förutom Outsiders. Men det kanske beror på att det är någon slags mellanperiod nu direkt efter jul, innan allt drar igång igen. Vi får hoppas på det! I och för sig vore det bra att sluta titta så mycket på TV, tänk vad mycket man skulle få gjort om man inte tittade på TV?! Men det är ju bara så skönt att sätta sig i soffan efter en lång och hård arbetsdag hihi...


Kommentarer
Postat av: lia florenz

så härligt, jag sov inte gott alls. Blev väckt tusen gånger.. :(

2008-01-08 @ 08:43:27
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Mia

lia florenz: Ajdå, det är ju det värsta! Särskilt när man vet att man ska upp tidigt och att man måste sova också... Vad var det som väckte dig? Kul att du hittade till min blogg :)

2008-01-08 @ 09:06:31
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0