En tjejig fredag

Ikväll är som sagt Anders borta och själv tänkte jag då passa på att ha en riktig tjejkväll för mig själv med lite goda kex och ostar och bara en massa tjejiga filmer. Och Let's Dance såklart. Tänkte att jag ska försöka hinna se både Alfie och The Holiday. Det kommer att bli perfekt. Synd bara att jag inte har någon som gör mig sällskap.

Förmiddagen har gått fort och nu är det bara några timmar kvar tills jag slutar. Jag slutar alltid klockan tre på fredagar, det är verkligen lyxigt! Tänk att 1,5 timme kan göra så mycket för att underlätta arbetsdagen. Sen att det är veckans bästa dag, fredag, gör ju inte saken sämre.

I och för sig hade jag gärna begett mig till Hårgänget för att slinga håret idag efter jobbet, men nu blev det ju inte så. Fnys!

Vem tror du åker ur Let's Dance ikväll?



PS: Hihi, igår hade det tydligen blivit något knas när jag skrev ett inlägg. Istället för att det skulle stå "Det tråkiga med helgen är att ♥ åker bort imorgon bitti och kommer inte tillbaka förrän sent på lördag." så hade ♥ bytts ut mot ett ?, och då blev genast meningen lite rolig :)

Kommentarer
Postat av: sandrah

Du får inte missa "Årets häst"-galan i tv4+ mellan dina filmer ;-)
Jag tror nog att...hmmm....svårt, men kanske Tilde eller Mi åker ut. Alltid svårt första gången.

2008-01-18 @ 13:08:31
URL: http://mylifeandme.blogg.se
Postat av: Mia

Sandrah: Haha, nej jag får väl kolla på den också, Anders är ju där live han :)

2008-01-18 @ 13:34:02
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0