Ett sista farväl

Igår var det begravning av morfar. Om man kan säga att en begravning kan vara lyckad, så var det just vad den här begravningen var. Den ägde rum i ett jättefint och vackert kapell och det var bara den närmsta släkten som fanns på plats. Blommorna var vackra och prästen väldigt rar. Trots att begravningar är fruktansvärt jobbiga, är det ändå skönt att få ta ett sista farväl av de man älskar. Men nästa gång kyrkans klockor ringer, hoppas jag att det är av glädje. Vila i frid morfar. Vi saknar dig! ♥

Igår morse såg vi på Underbar och älskad av alla som vi hade hyrt kvällen före. Den var väl helt okej, men inte så mycket mer än så. Stundtals pinsam och ibland lite halvrolig.

Igår började Let's Dance också, och det missade jag självklart inte. Jag tycker att alla paren var duktiga, det finns ingen riktig Lasse Brandeby med denna gång. Möjligtvis att Ulf Larsson är Lasse Brandeby-extra light.

Vi är kvar i Sandviken idag men åker vidare mot Stockholm innan det hinner bli mörkt. Det är så dumt nu på vintern att man måste åka iväg så tidigt för att hinna åka när det fortfarande är ljust ute. Tacka vet jag sommaren då man kan åka nästan hur sent som helst. Nu vill jag ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0