God fortsättning!

Så var det nytt år igen. 2008, tänk vad tiden går fort, man hänger liksom inte riktigt med! Gårdagkvällen var trevlig och blev precis som jag hade tänkt mig. Vi åt gott, tittade på fyrverkerier, spelade TP och tittade på när barnen hade uppträdande för oss två gånger under kvällen. Det blev en relativt lugn tillställning och vi kom väl i säng runt halv 2.

Idag skulle vi egentligen ha åkt till Eskilstuna för att se Tosca starta, men pga att Anders var tvungen att jobba blev det inte så. Lika bra det eftersom det inte gick vidare bra för Tosca.

Nu är vi tillbaka i Stockholm och Anders är iväg och jobbar medan jag har packat upp allt här hemma och tagit hand om Cookie. Alldeles strax ska jag åka och hämta ♥ på jobbet och efter det ska vi laga mat, och sedan blir det nog viloläge i soffan.

Har packat upp allt som jag köpt också, och lite senare ikväll så ska jag ta lite foton. Imorgon är det stallet samt förhoppningsvis städning av lägenheten som gäller. Jag och Cookie är ensamma hemma medan Anders jobbar...

God fortsättning till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0