God pastasås?!


Nu har jag sovit gott två nätter i rad, åh vad bra! Före det har jag legat och vridit och vänt och vaknat om vart annat och inte alls kunnat slappna av. Nu hoppas jag att den här trenden fortsätter, man behöver verkligen sova ut under natten för att orka med dagen på ett bra vis. Imorse vaknade jag med lite ont i halsen, men det känner jag inte av nu, så jag hoppas att det inte kommer tillbaka. Vill verkligen inte bli sjuk!


Idag ska jag förhoppningsvis ut och äta med Jörgen på en italiensk restaurang. Hoppas att de har lika god pasta som den jag åt i helgen, den var verkligen kanongod! Jag önskar att man själv kunde få till pastan så bra hemma. Jag tycker att det är så svårt att få till någon bra sås, och jag tycker inte att det finns något direkt bra färdiglagat alternativ heller.


Har du ett tips på en god pastasås?




Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag har två pastasåser som jag brukar göra hemma som är ljuuvliga! Den ena är en currysås med äpple, skinka och purjo och den andra en gorgonzolasås,som jag faktsikt ska göra i dag :) Till det tagliatelle och kycklingfilé. Är det nåt som låter intressant så ska du få receptet :)

2008-01-30 @ 17:27:57
Postat av: Mia

Sandrah: Haha, jag gillar varken curry eller gorgonzola. Men verkligen tack för att du ville hjälpa mig :) Jag är så kräsen... suck! :)

2008-01-30 @ 20:33:23
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0