Gossip Girl

Gossip Girl verkar vara en serie helt i min smak, den ska jag minsann följa så gott det går. Är ju oftast i stallet på tisdagar, men idag kom jag hem i tid så att jag hann se det. Ska försöka fortsätta i den stilen. Bara jag snabbar mig lite så...

Ugnspannkakan som ♥ hade gjort när jag kom hem var otroligt god! Mums! Blev så himla mätt att jag inte ens tror att jag kommer att orka några ostbågar, idag heller!

Nu är jag sådär skönt trött som man kan vara ibland. Sitter och kikar på "I huvudet på Gynning" och efter det blir det bums i säng!

Sleep tight!



Kommentarer
Postat av: Katta

Beställde från Lookfantastic i helgen o det skulle ta typ 5-8 dagar så jag väntar med spänning nu... Gick vääldigt smidigt med klickandet o betalningen måste jag säga o det blev ca 100 kr i frakt, så det känns ju precis som det man får betala annars. Jag jämförde med en sida där man räknade om allt i svenska kronor så man visste exakt vad slutsumman blev. Hoppas du också blir nöjd! Visst var Gossip Girl bra!? Ha en grym kväll nu!

2008-01-29 @ 22:04:06
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0