Grått is the shit

När ska det sluta regna och vara grått ute egentligen? Det är så himla tråkigt. ÅH vad jag längtar till sommaren nu!

Igår somnade jag till The Holiday, jag såg nog ca 10 minuter innan jag somnade tror jag :)

Imorse vaknade jag av att ♥ ringde och väckte mig vid halv 9 och efter att vi hade pratat en stund gick jag upp och åt frukost. Sedan åkte jag tidigt till stallet och körde Dina för första gången på drygt två månader. Vi skrittade bara, eller så gott det gick i alla fall. Vi var inte riktigt överens om vilket tempo vi skulle hålla :) Har tänkt skritta nu i en vecka innan jag börjar jogga lite lätt. Jag har en känsla av att jag inte kommer att märka någon skillnad på hur Dina travar från innan behandlingen, och då blir jag verkligen matt. Har ändå lagt ut 5000 kr på att hon inte ska ha ont nu... Ja det är ingen som har påstått att det är billigt att äga häst.

Just nu håller jag på och tvättar, mycket roligt! Men det var så längesedan jag tvättade nu, så jag har nästan glömt bort hur man gör :) Anders brukar vara den som tvättar eftersom jag oftast är i stallet när vi har tvättid av någon märklig anledning :) Sen brukar Anders kunna vara ledig mitt i veckan ibland, och då brukar han ta tvätten då.

Nej nu är det dags att gå ut i tvättstugan... Dam di dam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0