Idag har jag varit duktig

Precis som rubriken lyder så anser jag själv att jag har varit duktig idag. Vaknade i och för sig rätt sent. Hade ställt klockan på åtta, men jag snoozade lite så jag kom väl upp runt halv 9. Klädde på mig och gick ut på morgonpromenad med Cookie, sedan hem och bloggade lite och åt frukost.

Nu till det duktiga. Jag satte igång och städa så att det stod härliga till. Dammsugaren åkte fram och jag dammade i stort sett varje vrå i alla rum utom vardagsrummet. Det har jag inte hunnit med idag, utan tar det imorgon istället. När jag var "klar" med städningen gick jag ut en till promenad med Cookie och åt lite mat, sedan vidare till stallet.

Har knappt träffat Dina på två veckor nu, vilket jag haft dåligt samvete över, men hon verkar ha klarat sig bra utan mig trots allt. Gick en promenad med henne i snålblåsten och hon var pigg som tusan. Så hon drog i stort sett runt mig på promenaden, och jag var alldeles varm när vi kom tillbaka till stallet. Sedan fick hon lite massage och en massa morötter som fjäsk för att jag varit borta så mycket, jag tror att det gick hem!


image140

När jag kom hem blev det ytterligare en promenad och sedan stekte jag pannkaka till mig och ♥. Sedan dess har jag suttit i soffan, och nu känner jag mig ungehär såhär:

image141


Kommentarer
Postat av: A

Är det Dina nu på kortet?

2008-01-03 @ 14:33:00
Postat av: Mia

Nej det är från i somras, syns inte det på bakgrunden? :)

2008-01-03 @ 17:33:51
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0