Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Idag när vi vaknade låg snön vit utanför fönstret. Cookie tyckte att det var väldigt roligt och sprang runt som en galning under hela morgonpromenaden. När hon kom in var hon full med snöklumpar på tassarna och magen, så jag var tvungen att ta in henne i duschen för att hon skulle kunna gå normalt.

Idag är det tänkt att jag ska städa klart, alltså vardagsrummet. Så det är dags att jag sätter fart snart, klockan halv 3 har jag nämligen tid på kliniken i Stav med Dina. Ska kolla upp henne så att allt är okej efter senaste behandlingen innan jag kör igång. Är det inte okej blir det en ny behandling idag förhoppningsvis.

Imorgon är Anders ledig med mig, vad skönt :) Det är inte lika roligt att vara ledig när man är själv, även om jag har en del att pyssla med. Hade egentligen tänkt att jag skulle hinna måla lite möbler också innan ledigheten tar slut, men det får bli en senare fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0