Lördagkväll med nybakad banankaka

Nu är lägenheten städad och fin, tvätten tvättad och banankakan är klar. Om inte allt för lång tid får vi besök av våra tillfälliga grannar från Kentucky. Vi får hoppas att de tycker att banankakan är god, annars blir det mer till oss :)

Var en kort sväng till stallet och gick en promenad med Dina i snålblåsten. Hu vad kallt det är ute trots att det bara är -1 grad, vinden viner verkligen. Och imorgon lär det väl inte bli bättre om man får tro väderprognosen... Jag längtar inte!

Hoppas att ni får en trevlig lördagskväll!



image147

Kommentarer
Postat av: somi

Herregud, snart får du sluta blogga tror jag. MAn får ju prestationsångest till tusen när man läser allt nyttigt du gör för jämnan... Närå, sluta inte. Det är så trevligt att läsa och se dina fina bilder istället för att vara tvungen att städa eller göra annat nyttigt...

2008-01-05 @ 20:46:16
Postat av: Mia

somi: Haha, sån här energi har jag bara när jag är ledig. Vänta bara tills på måndag då jag börjar jobba igen, då är det soffläge haha! :)

2008-01-05 @ 21:16:28
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0