Måndag morgon

Var faktiskt oväntat pigg imorse när jag väcktes av klockan trots att vi såg på One Tree Hill ganska länge. Skönt! Men det lustiga är att man oftast är väldigt pigg precis när klockan ringer första gången. Men det är ju så sköööönt att få snooza, och sen är man jättetrött när klockan ringer igen och man verkligen måste gå upp.

Appropå skönt, vad skönt det var att få se solen igen igår efter sån lång frånvaro. Den hjälper till att få tillvaron att kännas ljusare :)

Förlåt om jag tjatar om One Tree Hill, men jag tycker verkligen att det är den bästa serien ever! Jag är lite deppig över att säsong 4 snart är slut, men jag får väl börja om på säsong 1 efter den hihi...


Kommentarer
Postat av: Abdullahellen

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2009-06-30 @ 07:51:21
URL: http://abdullahellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0