Nattuggla

Från att ha varit världens tröttaste på kvällarna efter klockan 21 har jag blivit jordens nattuggla. Eller nåja, kanske inte jordens nattuggla, men för att vara mig. Jag kan utan vidare vara vaken till halv 12, och är knappt trött ens då. Jag är inte helt nöjd med den här föränringen eftersom jag ganska ofta är trött på dagarna nu istället. Jag tror helt klart mer på att lägga sig runt 22 och vara pigg på dagen istället. Men det är lite svårt att bara ändra på det sådär över en natt också...

Gud vad jag längtar efter våren nu. Det känns som om det har varit mörkt ute nu i flera månader, konstant! Det är inte roligt! Ge oss sol, vi behöver det!

Idag är det en sån där eftertänksam dag, då man ofta blir lite deppig. Jag saknar verkligen umgänge här nere i Stockholm, det är så viktigt för välbefinnandet. Som när jag pluggade i Karlstad till exempel, då gjorde man inget annat än att umgås. Och OJ vad jag saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0