Nu är det helg!

Ja nu är det helg, både jag och A är ledig imorgon så för oss har helgen börjat redan nu :) Mycket skönt om jag får säga det själv!

Snart är det middagsdags, det blir grillad kyckling med potatis och grönsaker i ugn. Mums! Till det kikar vi nog på Shrek 3 som jag fick i julklapp. Jag tror att den är jättebra, det känns som om det inte kan gå fel då jag gillat både ettan och tvåan väldigt mycket.

Veterinärbesöket med Dina gick bra. Eller bra och bra, hon blev ombehandlad i höger framknä eftersom hältan där inte var helt borta. Vänster framknä var dock bra i dagsläget. Dina var till en början onormalt lugn inne hos veterinären, men sen kom hennes rätta jag fram och hon blev mer och mer stökig. Men det gick bra ändå.

Nu ska jag sätta mig och spana in vårkatalogen från H&M. Finns säkert något fint där som man kan beställa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0