Ombytlig


OJ vad segt det var att komma igång idag. Jag har fortfarande inte vaknat och det känns som om John Blund har bosatt sig i mina ögon. Dags att rycka upp sig!

Jag tänkte på en sak häromdagen. Visst är det lustigt hur fort man ändrar tycke och smak ändå? Eller alla kanske inte gör det, men jag. Från ungefär november till strax efter jul, var jag helt besatt av den lantliga stilen och ville i stort sett göra om hela lägenheten. Som tur var hindrade Anders mig lite grann, annars hade det nog blivit väldigt dyrt och väldigt mycket förändring. Och nu, så är jag inte alls lika inne på den stilen längre, och vissa saker som jag köpte innan jul, kan jag knappt förstå att jag köpte. Det blir helt klart dyrt om man ska hålla på såhär, men tack och lov så känner jag mig i dagsläget ganska tillfreds med hur vi har det hemma nu. Visst, det är vissa smågrejer jag skulle vilja göra, såsom några schabloner här och var. Men inga stora grejer...

Hur ombytlig är du?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag skulle helst vilja göra om saker och ting varje dag. Men eftersom jag aldrig kommer till skott med någonting så blir det inte så mycket ändringar. Och dom ändringar som görs är noga genomtänkta så man blir sällan missnöjd.

2008-01-22 @ 15:37:32
URL: http://angies.blogg.se
Postat av: Mia

Angelica: Jag är ganska snabb av mig att förändra, så ibland blir det att saker och ting blir lite fel. Men det är ju inga renoveringar jag pratar om, utan mer prylar som jag köper, så det är ju inte hela världen :)

2008-01-22 @ 21:05:43
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0