Omtyckt!

Jag tror att banankakan blev omtyckt ändå, två av de tre gästerna tog två gånger, det får betraktas som lyckat! :) Det blev ju inte lika mycket kvar till oss såklart, men jag tog också två gånger när vi fikade :)

Nu är det bara en dag kvar av den här julledigheten. Det känns faktiskt inte så jättejobbigt precis i detta nu, men jag kommer nog att ändra mig på måndag kväll skulle jag tro... Det har verkligen varit skönt att vara ledig 16 dagar i sträck! Men tiden har gått väldigt fort eftersom vi har åkt mycket fram och tillbaka med bilen. Det är inte förrän nu den sista veckan då det känts lite mer normalt, när vi varit i Stockholm hela tiden. Har fått en hel del gjort, även om vi inte har skruvat upp hyllan än. Men vi är fortfarande i vel-stadiet för om vi ska sätta upp den eller inte. Och om vi ska, var vi ska sätta den. Var sak har sin tid som de sa i Emil i Lönneberga idag...

Nej, kanske ett avsnitt av Grey's igen?

image148

Kommentarer
Postat av: Malin S

Grey's är ju så fantastiskt bra. Har du fastnat ännu ?

2008-01-06 @ 15:38:01
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Mia

Malin S: Ja lite har jag fastnat, men jag tror att jag har sett lite för få avsnitt än för att vara helt såld :)

2008-01-06 @ 16:19:38
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0