Romantiska komedier...

... är nog de bästa filmerna! Kalla mig tjejig, men det är ju sån jag är, tjej. Idag beställde jag filmerna Alfie och The Holiday från CDON. Fick med Bridget Jones dagbok I och II i samma paket som The Holiday också. Lite knepigt att man inte kunde beställa bara The Holiday. Nu längtar jag tills de kommer, då ska jag titta på dem direkt, båda filmerna är verkligen jättebra och jag kan inte förstå att jag inte har dem redan.

I detta nu sitter jag och tittar på första avsnittet av Greys Anatomy säsong 1. Har faktiskt inte sett ett enda avsnitt, men eftersom "alla" säger att det är så bra, måste jag ge det en chans. Jag som verkligen inte gillar sjukhus, serien måste vara väldigt bra för att jag ska falla för den i det här fallet :)

Vi lyckades faktiskt sätta upp tavellisten också, men vi väntar med den andra hyllan. Är inte säker på vart den ska sitta, eller om vi ens ska sätta upp den. Vi får sova på saken.


image145                    image146


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0