Shopping

Här kommer då lite bilder på sakerna jag inhandlat under mellandagarna. Jag önskar att jag hade ett lika stort intresse av att köpa kläder, men nej, inte på vintern :)

       

       

Bild 1: Vackra kaffekoppar med tillhörande fat från Åhlens
Bild 2: Mysiga temuggar från Åhlens
Bild 3: En vacker vinkaraff, också den från Åhlens
Bild 4: Ett trähjärta jag hittade i en blomsteraffär
Bild 5: Två höga ljusstakar för blockljus från Divas Boning
Bild 6: En bild på fårskinnsfällen jag fick i julklapp där den ligger i världens bästa soffa

Vi är ju som sagt hundvakt åt sötaste Cookie nu när mamma och pappa är på semester i Spanien. De firade förresten 25-årig bröllopsdag på nyårsafton och pappa överraskade mamma med en resa till Florens i maj. Jag är så avundsjuk! Jag får ta med mig ♥ dit någon dag! I en jobbpaus passade A på att borsta Cookie, såhär söt är hon då:

   

Så söt och så snäll!

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sedan diska allt som jag inhandlat så att det är rent och fräscht. Sedan blir det nog sängen med en bra film, vi får se hur länge jag orkar hålla mig vaken :)


Kommentarer
Postat av: Naken

Jo balkan kan nog vara en trevlig plats. I alla fall om man ska lita på vad människorna säger. (Och det ska man ju inte). Har hört dem säga hur varmt och skönt det är på balkan och det stämmer ju inte alls. Då hade jag ju inte varit tvungen att ha min väst på mig ;)

2008-01-01 @ 21:58:50
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åhh, vilken liten sötnos! :)

2008-01-02 @ 15:59:56
URL: http://angies.blogg.se
Postat av: Mia

Naken: Nej precis, men där har du ju också en fördel med balkan, att du får ha din fina väst :)

Angelica: Ja visst är hon, bedårande!

2008-01-02 @ 21:53:31
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0