Sköna säng

Vet ni, nu ska jag faktiskt ta och borsta tänderna och krypa ner i skönaste sängen. Klockan är bara strax efter nio, men det struntar jag i. Har varit så trött nu i några dagar på grund av att det blivit några sena kvällar i veckan. Dock väldigt trevliga sådana, så då gör det ingenting såklart.

Men nu är jag trött och längtar efter en varm säng, så då är det bara att ge efter för tröttheten. Får hoppas att jag sover gott inatt och att jag vaknar och känner mig utvilad imorgon. Har dessutom lite sovmorgon imorgon eftersom vi ska bege oss mot Sandviken runt 11-tiden. Skönt! Men vi har tänkt att pallra oss upp ganska tidigt ändå så att vi hinner se "Underbar och älskad av alla" innan vi åker.

Sov så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0