Solen skiner!

Idag skiner solen och jag ska precis åka iväg till stallet och rida en långtur med Dina. Det ska verkligen bli mysigt.
När jag kommer hem ska vi troligtvis åka till Fredells och lämna tillbaka lite saker, och sedan åka till Plantagen och köpa lite nya blommor nu när det är dags att plocka bort julsakerna. Eller ja, det har det ju varit ett tag nu, men jag har inte kommit mig för än.

Kvällen med Stina och Marcus blev tyvärr inställd, något som är väldigt tråkigt tycker jag. Jag hade som sagt sett fram emot det. Men saker kom ivägen, så vi får ta det någon annan dag istället hoppas jag.

Jag har verkligen varit lite låg i helgen. Saknar så mycket att ha någon att umgås med här nere. Jag saknar mina tjejer hemma så att det gör ont. Bläää!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhh, tråkigt när man känner sig ensam i en stad sådär... Men du har ju oss, i blogg världen! :D

2008-01-20 @ 21:34:01
URL: http://angies.blogg.se
Postat av: Mia

Angelica: Ja det är väldigt jobbigt faktiskt, och det är ju inte så lätt att skaffa sig tjejkompisar hur som helst heller. Vänner är verkligen viktiga! Men det är skönt att jag har er iaf :)

2008-01-21 @ 08:55:22
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0