Söndagkväll i soffan

Ridturen idag var mysig. Jag red på ställen som jag tidigare aldrig varit på, så det var lite spännande. Det tyckte Dina också :) Jag var ute nästan en timme i det sköna vädret. Nu längtar jag till våren, det kändes nästan som vår idag faktiskt, förutom isen på vattenpölarna.

Efter att jag kom tillbaka hem så har jag inte gjort så mycket. Somnade en kortis i soffan vilket var väldigt skönt, en perfekt powernap. Dammsög lägenheten alldeles nyss och nu har jag precis knaprat i mig ett Degistive Oliv med ost och vi ska precis börja titta på American Dreams med Hugh Grant. Hoppas att den är bra!

Lite söndagsångest har jag också...


image169

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0