Storm!

Puh, äntligen är jag klar med tvätten. Jag fick springa ut och in hur många gånger som helst innan all tvätt var torr. Första svängen i torktumlaren var helt onödig eftersom torktumlaren var trasig och inte värmde tvätten, och den var lika blöt som när jag stoppade in den. Men nu är allt klart, dessutom insorterat där det ska vara. Skönt!
Sedan fick jag ett ryck att städa lite snabbt inne på toaletten, samt placera ut de vita tulpanerna jag köpte igår.

Jag tror faktiskt att stormen tog vägen förbi Stockholm istället för Göteborg. Anders har ju varit i Göteborg hela dagen, och han har sagt att det inte varit så himla farligt där nere. Men här blåser det desto mer nu. Usch, jag tycker att det är läskigt med dessa klimatförändringar.

image168


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0