Trevlig middag

Imorse var det jobbigt att gå upp igen, jag hade mer än gärna stannat kvar under täcket några timmar till. Skickade upp stackars älsklingen också eftersom de ska göra någon typ av arbete inne i vår lägenhet idag och man var tvungen att lägga nyckeln i en postlåda innan klockan sju. Eftersom jag har bråttom så att det räcker på morgonen fick A ta på sig den biten.


Det blev sent igår men vi hade så himla trevligt tillsammans med Marcus och Stina på restaurangen. Clas på hörnet är verkligen att rekommendera, jättemysig inredning i gammeldags stil och utsökt god mat. Enda nackdelen var att servitrisen inte var av det trevligare slaget. Nu har vi betat av en av restaurangerna i Eat Sweden, nu har vi bara 14 kvar att prova :) Jag tror i och för sig inte att vi kommer att äta på alla ställena, men många av dem ska vi i alla fall försöka hinna med. Vi har som plan att gå och äta på en av dem en gång i månaden, vi får se hur det går med den planen :)


Lägenheten som Marcus och Stina bor i var verkligen fin och Stina gillar precis som jag lite gammeldags stil så hon hade ett så fint vardagsrumsbord. Jag vill också ha! Ska troligtvis följa med henne på lite loppisar framöver, där kan man göra fynd!


Jag återkommer snart igen, nu är det fika!

image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0