Tröööött!

Idag när jag kommer hem känner jag för att direkt göra mig iordning för att gå och sova, och sedan ta med täcket in till soffan och bara ligga där och ta det lugnt. Somnar jag så somnar jag. Nu har det blivit en del sena nätter och det är både jobbigt på morgonen och under hela dagen på jobbet. Det lustiga är ju att när man väl kommer hem, så får man ny energi och känner inte av tröttheten. Inte så passande när man vill försöka somna i tid :)

Idag har de varit och gjort klart "ombyggnaden" i mitt rum på jobbet. Satt in ett till fönster i min lilla skrubb samt satt igen dörren in till chefen så att jag får mitt eget lilla rum. Nu är det bara ventilationen som saknas, för den finns inte här i dagsläget. Ska bli skönt att förhoppningsvis kunna andas sen.

Inte så stora planer för dagen. Eventuellt måste jag åka och köpa skor till min häst idag, vi får se om jag har lust och orkar :) Hon hade en tappsko igår men eftersom det är så mjukt ute så fick hon gå ut som vanligt idag, hoppas att det inte är någon fara.

Är så sugen på att baka semlor, det är ju så gott! ♥

image166












Uppdaterat: Nu har jag kommit hem för ett tag sedan men har fortfarande inte gjort mig iordning inför kvällen. Istället har jag ätit mat och dammsugit lägenheten. Men jag lovar, jag ska snart... Jag ska bara ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad jobbar du med? Och ja, semlor ÄR gott! Nu vart jag oxå sugen... Kanske måste köpa årets första på väg hem från jobbet.

2008-01-16 @ 14:46:08
URL: http://angies.blogg.se
Postat av: Mia

Jag jobbar på ett fastighetsbolag med att förmedla studentbostäder... Blev väldigt sugen på att göra semlor och ha hallon i, såg mycket gott ut!

2008-01-16 @ 15:07:39
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Anna

Hej!!! Nu har jag lagt till dig på MSN :-) Kram!

2008-01-16 @ 15:55:29
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Mia

Anna: Kanon! :)

2008-01-16 @ 18:46:03
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0